Imorgon Stockholm!

Godmorgon!
 
Gårdagens besök på vårdcentralen gick bra, Oscar hade förstorade halsmandlar, så läkarens bedömning blev långdragen virusinfektion, (vilket tydligen är rätt vanligt nu) men vi skulle återkomma ifall febern kom tillbaka.
 
Igår kväll drog jag på mig något helt galet, ta mig an att slipa köksbordet från helvetet för att sedan lacka om det till vitt från svart. Förstår inte vad Jysk gjort med bordet innan vi köpte det, ställer man ett glas med aningen fukt under på bordet får vi markanta ringar efteråt, slår vi in paket och sätter tejpen på kanten på bordet så får vi med svarta färgflisor som sitter fast på tejpen. Så därför kände jag med uppmuntran från sambon att det var dags att göra något åt detta nu. Står där och slipar och slipar..... Till min förtret drar sig sambon bort och barnet håller för öronen pga det höga ljudet från slipen.... Kände att entusiasmen dog där... Men efter att ha sett det 2 m långa bordet stå där nere fult och retsamt har jag bestämt mig för att ge mig på det igen!
 
Imorgon bär det av till Stockholm med kusin Jocke och bror Jimmy. Vi ska till Hovet för att se på DIF-Karlskoga, extra roligt kommer det bli då det är Järnkaminernas dag och vi denna gången slaggar kvar för att åka hem på lördag. Så det hinns med en öl eller två på kvällen, för att förhoppningsvis fira en seger och roligt kväll.
 
 
Nu får jag inte sitta längre, sonen retar sig på att jag skriver bara hela tiden.... ;)
 
Må väl alla!
 
/Tina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogg om mat, livet, heminredning...

RSS 2.0