Kusin Kärlek

Idag blev det som jag tidigare skrev storstädning och ah så ljuvligt det är med rent hus, trots att jag måste ta reda på skiten efter matlagningen nu på kvällen. *mindre skoj*

Men nu framåt eftermiddagen kom vi ut lite också, och det bjöd på mys och skratt. Vi frågade brorsan med familj om de ville komma med oss och tillsammans skulle vi försöka oss på lite pulkaåkning som inte visade sig vara lika lätt i töväder. Haha...

Något som fick mig att nästan kissa på mig av skratt var när Micke skulle sätta sig i pulkan med Oscar och riiiitsch hör man och den minen på hans face *oslagbart* Eh byxan sprack :D hahaha snyggve!



Ja och mys mellan kusinerna, det värmer mitt hjärta så mycket att se hur dom omfamnar varandra med glädje och kärlek! Åh helt underbart, Oscar uppskattar verkligen sina kusiner och pratar numera väldigt ofta om dom. Sin andra kusin Tilde har fått sitt namn sagt här hemma säkert 3-4 gånger om dagen, hihi, ja han verkligen gillar sina kusiner.


Här myser Evelina och Oscar i pulka backen!

/TINA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogg om mat, livet, heminredning...

RSS 2.0