Eyes Lips Face = Elf.

Sitter här i soffan med lillkillen, helnöjd med gårdagen som bjöd på trevligt sällskap långt in på småtimmarna här hemma.
Fick nacken fixad, så känner mig verkligen som en ny människa! Så underbart att inte längre känna av begränsningarn i nacken, konstigt att man kan vänja sig vid den, men såfort den försvinner så inser man hur man egentligen ska känna. Helt otroligt, tack Mika Koskinen för det igår! Han finns på Massageakademin här i Norrköping om ni behöver hjälp med nått så gå till honom, he is awsume! Såg ju för jävla roligt ut när vi låg här på vårt vardagsrumsgolv och fick kotorna korrigerade, en efter en. :D 
Det blev ju även lite singstar som alltid åker fram när jag partajar med bror och Eva, men det är ju så kul :D
Nu såhär morgonen efter sitter man här och har beställt hem massa roligheter från "elf", google det om du är intresserad av superbilligt smink med bra kvalité! Du får en chock över hur billigt det är, OTROLIGT!
Och nu har dom dessutom fri frakt + ett läppglans ifall du beställer innan 21/5. :)
Detta är lite av det jag beställde nyss 
//TINA


Kommentarer
Leo

Du skulle sagt till så hade han kunnat få fixa min rygg o höft.

;)

2012-05-19 @ 12:40:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogg om mat, livet, heminredning...

RSS 2.0