25 år gammal

Godmorgon!

Igår var min 25:e födelsedag och den spenderades på jobbet och framåt kvällen här hemma med god mat och efterrätt i trevligt sällskap. En jättemysig kväll! Tack ni som kom.

M köpte ett jättefint armband till mig som jag kommer bära stolt ikväll när jag ska "fira" lite mer med tjejkompisarna från jobbet, samt en barndomsvän och underbara syssling! Kommer bli kalas skoj.



Även annat fint och trevligt fick jag och tackar så jättemkt för det, så idag blir det nog en runda på stan för att finna en outfit till ikväll som jag kan bära. :)






Av bror med familj fick jag vita rosor (helt underbart vackra) och en super snygg träningströja som kommer komma väl till användning när jag mot våren ska försöka börja jogga.



Presentkort och pengar av svärföräldrar & mamma och pappa. Tusen tack!

Framåt eftermiddagen kommer nog en kopp smörkola kaffe avnjutas, då jag fick det av lillebror Thomas med Flickvännen Hedda. *Tack*

Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogg om mat, livet, heminredning...

RSS 2.0