2013

Ett nytt år har tagit fart och ett avslutat 2012 är över.

Ser tillbaka på det forna året som gått och kan dra en slutsats att årets händelse var när jag äntligen tog tag i mitt liv och sökte till Vårdadministratörs utbildningen, som jag också kom in på och numera studerar heltid på. Denna händelse gjorde min lycka för hela år 2012!

Att byta arbetslivet mot studentlivet är tufft ekonomiskt men så otroligt givande för mig som människa och jag trivs fantastiskt bra och tycker att det än sålänge går riktigt bra med studierna. Det är en utmaning som jag gärna tar på mig.

Men nu blickar vi framåt mot ett nytt år som förhoppningsvis kommer att bli lika awsume!

Något mindre roligt är att jag tillsammans med sonen ska spendera eftermiddagen uppe på vårdcentralen för en undersökning av hans besvärande hosta. Mindre roligt men ack så viktigt!

Avslutar väl här då, må väl allihopa!

/Tina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogg om mat, livet, heminredning...

RSS 2.0