Vad är det med mig?

Någonting är det som pågår med min kropp just nu...

För några veckor sedan började jag inse att jag som normalt är en "kaffetant" inte längre hade något sug efter kaffe, utan snarare började må illa av lukten här hemma när kaffet stod framför mig på bordet. Skumt tänkte jag, men men kanske inte finns något behov just nu av koffeinkicken.

Sen 2 veckor tillbaka har jag blivit ofantligt orkeslös emellanåt, pustar över att gå i trappor på jobbet, och när man väl kommer hem så är man dö trött och somnar intill Oscar redan kl 19.30 :/ Weird, men kan bero på att man gått och jobbat under förkylningar som man egentligen borde varit hemma för...

Och igårkväll kom jag hem från jobbet med fruktansvärda magsmärtor, det kändes riktigt i "magsäcksområdet" , och efter att ha ätit lite korv med mos till middag började illamåendet sätta igång, det blev så illa att jag till slut fick gå in och spy.... Usch.

Men vaknade imorse och kände mig mkt bättre och gick upp för att åka till jobbet, men även där kände jag mig inge bra, kunde inte snusa, det gjorde mig bara mer och mer illamående :/

Tanken har slagit mig att mkt låter som om jag skulle vänta något litet inom mig, men så tror jag inte är fallet, men jobbigt är det att må knas och inte veta vad det är.... Borde kanske lugna ner mig lite, kan ju vara kroppens sätt att tala om att man håller på att överarbeta sig både på borta och hemma plan.

/TINA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogg om mat, livet, heminredning...

RSS 2.0