Slingring

Igår kväll for Micke iväg på party hos en polare,  jag stannade hemma med Oscar, och snart kom syrran över och hjälpte mig med att få lite färg i håret i form av blonda slingor.

Man är ju så jäkla råsexig när hättan åker på och man har toffsar utstickande ur varannat hål på huvudet, haha... Men relativt nöjd blev jag med resultatet, får nog ta och tvätta lite med silverschampo ett par gånger bara. :)



Efter att slingorna blivit klara somnade jag i soffan tittandes på tv... Klockan var väl bara runt halv 11, men har man vaknat klockan 6 samma dag är man inte lika pigg som de som fått sovmorgon. :)

Idag är inget uppskrivet på schemat tyvärr, Osse och jag är i fullgång här hemma, men pappa M och syster M sover i kapp, den ena i sängen och den andra på soffan. Upp och hoppa era sömntutor, el byt av mig så jag kan få en sovmorgon nån gång!

/TINA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogg om mat, livet, heminredning...

RSS 2.0