Ett Farväl

Idag var en mindre rolig dag på jobbet.
En av mina finaste arbetskollegor slutade idag för att studera 1 år. Även om hon "bara" tagit tjänstledigt så känns det jättetråkigt.

Man känner en glädje för hennes skull att hon vågar satsa på en ljusare framtid och där hon kan utvecklas, men egot Tina känner även en enorm sorg över att inte få se hennes goa person på jobbet 5 dagar i veckan. :(

Man måste helt enkelt bita ihop, och inse att folk kommer och går men som vän kommer hon bestå! Haha fyndigt :P

Hon är en för mig nära vän som jag inte kommer tappa kontakten med, men tråkigt nog kommer man inte kunna ses lika ofta, och det är det som gör min lite upprörd. Men all lycka önskar jag henne!



Idag är det fredag, och ikväll tänker jag satsa på fredags mys för familjen. Planer för en film ikväll när lillen somnat och mys i soffan, så längtar.

Vad helgen bjuder på vet jag inte just nu, men suget på att hitta på nått finns alltid, så blir det bara lite lek i parken eller en tripp till kanske Busfabriken *önsketänkande* :P så är nog både Oscar och mamma helnöjda!

Ha en fin helg ni där ute!

/TINA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogg om mat, livet, heminredning...

RSS 2.0