Ett riktigt bra tjejparty!

Igår kom syssling Cassie hit och hälsade på och nu har hon åkt hem igen *tår i ögat, saknar dig gumman som faaan* Hon e ett ljus i mitt liv, den där pinglan!

Så, jo vi åkte iväg till Sofie runt 18.30 och började partaja på cider, skumpa och martini och stämningen var på topp, hur jäkla roligt som helst, avslappnat och bekvämt!
Tyvärr är man ju kameralös på festen och bilder fick tas innan man kom iväg... Behöver en smidig kamera att kunna ha i handväskan istället för en otymplig systemkamera.....





Mitt i en konversation hör jag folk sjunga hos Sofie och in kommer tjejerna sjungandes JA MÅ HON LEVA och leder fram en jättefin tårta, tror ni jag blev överraskad eller vad?

HAHA, dom är ju bara för söta alltså, sedan hade tydligen folk på jobbet gått ihop om en present åt mig?! :D
Helt oväntat och så glad jag blev så säger bara tusen tack till allihopa, blev jätterörd!
Även min fina vän Mickis överraskade även hon hade med sig en present och skumpa dagen till ära! Jag blev jätterörd, så tusen tack till dig gumman, du e så go!
Och även syssling hade med sig ett paket med en jättefin jacka, så fin såå! Tack min babe! Jag som inte hade en tanke på presenter utan bara var inställd på en kväll med PARTY PARTY DANS DANS DANS! HAHA.. :D

Framåt kvällen planerades utifrån ålder på uteställena och efter mycket om och men kom vi iväg och upptäcker att det är sjuuuukt lång kö till Puls. Så nu börjar några av jäntorna avlägsna sig, men kvar blev Sofie, Frida, Cassie och jag, inte ledsna för det utan drar iväg till Manesa för att värma oss och ta nått drickbart, då kylan gör oss nyktra :/ .

När Manesa vill stänga och kör ut oss goa och glada, vandrar vi iväg mot Puls igen, för vi är ju sååå dans sugna så det är helt tookigt! Tack vare Frida kom vi förbi en hel drös med folk och smet in bland hennes killpolare nästan framme vid entrén och sen var vi inne! DANS DANS DANS och sen stänger dom?! Men vafaaan vi kom ju precis, aja bara att inse att klockan snart är 3 och vi får skjuts hem av Fridas goa pöjk. Väl hemma blev det att stoppa i sig lite mackor och sedan snacka långt in på morgonen med Cassie.

Du vet att jag finns här för dig gumman och jag saknar dig som faan redan, usch kom snart hit igen!



En superlyckad kväll och vill bara tacka alla som deltog i lördags! Kram på er mina fina tjejer! Det måste vi göra om snart igen! :D

/TINA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogg om mat, livet, heminredning...

RSS 2.0